Airbnb će koristiti AI za provjeru vjerodostojnosti smještaja
GPS će potvrditi da su na tačnoj adresi, a AI će usporediti snimke uživo sa slikama koje domaćin koristi u oglasu.
Airbnb će koristiti AI za provjeru vjerodostojnosti smještaja Airbnb kaže da je uklonio 59.000 lažnih oglasa i spriječio da se dodatnih 157.000 pojavi na platformi ove godine. Lažni oglasi postali su veliki problem za Airbnb kao prijetnja potrošačima pa je ta platforma odlučila početi koristiti vještačku inteligenciju u pokušaju suzbijanja prevaranata. Airbnb kaže da je uklonio 59.000 lažnih oglasa i spriječio da se dodatnih 157.000 pojavi na platformi ove godine, javlja Hina. Lažni oglasi i visoke naknade za čišćenje među nekoliko su problema za koje je Airbnb u srijedu rekao da su njegovi korisnici istaknuli u anketi tvrtke.
Firma iz San Franciska saopštila je da je za više od 260.000 smještaja smanjena ili uklonjena naknada za čišćenje ove godine jer je potrošačima omogućeno sortiranje oglasa prema ukupnoj cijeni s tom naknadom. Problem dodatnih naknada Airbnb kaže da promjena načina na koji se prikazuju cijene obeshrabruje domaćine da istaknu nisku cijenu uz gomilanje dodatnih naknada, prenosi N1.
Međutim, samo oko jedna trećina iznajmljivača na Airbnb-ju koristi naknade.
-Dobili smo puno povratnih informacija da Airbnb nije tako pristupačan kao što je bio”, rekao je izvršni direktor Brian Chesky u intervjuu. Promjene u izlistavanju cijene počinju djelovati, a u pripremi su još neke mjere, dodao je.
Sezonsko određivanje cijena Jedna od njih je “sezonsko dinamičko određivanje cijena” – tehnologija koja bi pomogla domaćinima da češće prilagođavaju cijene, kao što to rade vazduhoplovne firme i hoteli. Chesky je rekao da će to podstaknuti domaćine na snižavanje cijena izvan sezone, ali bi mogle biti više na vrhuncu sezone. Airbnb je takođe rekao da će kasnije ove godine početi provjeravati sve oglase na svojih pet vodećih tržišta, uključujući Sjedinjene Države i Ujedinjeno Kraljevstvo, kako bi se suzbili prevaranti. Lažni oglasi dovode do povrata novca i troškova ponovnog rezervisanja za Airbnb, “ali najveći je rizik za naš ugled”, rekao je Chesky.
-Ako ne možete biti sigurni da je smještaj pravi, onda ćete ostati u hotelu. Ako ne možete biti sigurni kada rezervišete smještaj na Airbnb-ju da je pravi i da će vam se svidjeti, onda ćete ostati u hotelu, dodao je.
Firma planira upotrijebiti vještačku inteligenciju za provjeru oglasa u tih pet zemalja. Domaćini će morati ući u objekt i otvoriti aplikaciju Airbnb. GPS će potvrditi da su na tačnoj adresi, a AI će usporediti snimke uživo sa slikama koje domaćin koristi u oglasu, prenosi Bljesak info.
Nekretnine u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu, Kanadi, Francuskoj i Australiji koje prođu test dobijaće od februara oznaku “potvrđeno” na svojim oglasima. Firma je rekla da će krajem sljedeće godine provjeriti oglase u još 30 zemalja.