
NEVJEROVATAN MARKETING Zbog ove igračke Kinez je bogatiji za 1,6 milijardi dolara za svega dva sata
Kad se sreća osmjehne.
Vang Ning, osnivač Pop Marta, postao je bogatiji za 1,6 milijardi dolara u svega 24 sata.
U svijetu u kojem se trendovi menjaju iz sekunde u sekundu, retko koja igračka uspe da izazove ovakav talas oduševljenja širom planete. Ali Labubu, neobična, zecolika figura sa pomalo jezivim osmijehom, upravo je to postigla. Nekada rezervisana samo za fanove azijske pop kulture, danas je postala globalni fenomen zahvaljujući jednoj objavi i to ne bilo čijoj.
Lisa, zvijezda planetarno popularne K-pop grupe BLACKPINK, podijelila je fotografiju sa Labubu figurom, što je izazvalo lančanu reakciju na društvenim mrežama i trgovinskim aplikacijama. Samo dan kasnije, aplikacija kompanije Pop Mart, koja stoji iza ove igračke, vinula se u vrh App Store liste u Sjedinjenim Američkim Državama.
Labubu figure prodaju se u tzv. “blind box” pakovanjima po cijeni od 22 dolara, ali najrjeđi primjerci dostižu i preko 400 dolara na tržištu kolekcionara. Potražnja je toliko velika da se serije rasprodaju u minutima, a online zajednice neumorno razmenjuju, kupuju i prodaju kako bi upotpunile kolekcije.
Pop Mart je već godinama poznat u Aziji, ali je upravo ova igračka u kombinaciji sa Lisinim uticajem otvorila vrata američkom i evropskom tržištu. Sve pokazuje koliko savremeni potrošači reaguju na autentične preporuke influensera i koliko je zabava – kada je dobro upakovana – ozbiljan biznis.