Džoni Dep potpisao ugovor od SEDAM nula a nije u pitanju film
Nakon tri godine pauze Džoni Dep je nastavio dalje.
Kako prenosi “Insider”, glumac je upravo potpisao sedmocifreni ugovor sa Diorom i tako nastavio da bude zaštitno lica parfema Sauvage.
Glumac koji je bio ambasador Diora od 2015. godine, u mini filmu za promociju Sauvagea pojavio se bio i 2019.
U ponedjeljak su 59-godišnji glumac i Dior Beauty podijelili prvu objavu povodom nastavka saradnje s opisom “Neustrašiv, ali čovjek, baš poput Sauvagea”.
Na crno-belim fotografijama koje je snimio fotograf Greg Vilijams, Dep na bini svira gitaru pred početak svog koncerta u Parizu.
View this post on Instagram
Ovo je samo jedan od prvih projekata koji su Depu bili na čekanju, dok je trajala brakorazvodna parnica.
Ipak, za razliku od filmadžija, bjuti industrija je bila nešto popustljivija prema Depu sa kojim nikada nisu ni prekidali saradnju.
Dior je zahvaljući Depu i parfemu ,,Sauvage” zaradio milione dolara jer se parfem proda svake tri sekunde.
Tu činjenicu je podijelio analitičar Džon Pomplijano na Tviteru, gdje je citirao članak iz magazina Mari Kler iz 2022. u kome je zapanjujuća statistika.
Pomplijano je otišao korak dalje i utvrdio koliko novca Dior zaradi od parfema ,,Sauvage”.
Despite most labels dropping Johnny Depp, @Dior decided to stick with him.
Why?
They sell a bottle of his fragrance ‘Sauvage’ every 3 seconds. At $160 a bottle, that's over $4.5 million a day in sales 🤯 pic.twitter.com/CWzPMUlDpW
— John Pompliano (@JohnPompliano) May 24, 2022
– Uprkos tome što je većina izdavača odbacila Džonija Depa, Dior je odlučio da ostane uz njega – napisao je.
Razlog je to što svake tri sekunde prodaju bočicu njegovog mirisa, koja košta 160 dolara. To znači da zarade više od 4,5 miliona dolara dnevno.
To je mnogo novca i zato ne čudi što je parfemski gigant odlučio da nastavi saradnju sa glumcem.
citymagazine