Adam Moseri, prvi čovjek Instagram-a, najavio je ove promjene putem svom profila.
“Pomjeramo Instagram na mjesto gdje će video biti veći dio iskustva Instagram Feed-a; gdje će sadržaj biti imerzivniji – zauzimajući veći dio ekrana; gdje će naše preporuke biti veći dio početne strane – stvari koje mislimo da ćete voljeti, a niste još uvek vidjeli; gdje ćete imati veću kontrolu nad svojim iskustvom.“ kaže Moseri. “Ove nedelje počinjemo test, gdje će slike, kao i video snimci, zauzimati veći dio vašeg ekrana.“
Utisci korisnika u komentarima su pomješani, ali ako ste dio testa, možete se i sami uvjeriti u novi izgled.
Krupniji sadržaj nije jedina promena koju je naš Feed doživio u 2022. godini. Nakon testiranja tri nove specijalizovane opcije početkom godine, Instagram je i zvanično uveo Favorites i Following prikaz u martu, kako bi korisnicima omogućio da personalizuju svoj sadržaj, kao i da povrate hronološki pregled objava.
Nejasno je koliko će vremena trebati za testiranje nove funkcije, pa ako još uvijek ne vidite novi izgled, provejrite da li ažuriranje aplikacije čeka na vas.
Da li ste i vi među onima koji testiraju krupniji sadržaj?