Otkrivamo zašto kolica za kupovinu imaju nagib unazad
Foto: unsplash

Otkrivamo zašto kolica za kupovinu imaju nagib unazad

Sve se vrti oko zarade.

U diskontima i supermarketima ništa se ne događa slučajno. Kako bi naveli kupce da kupuju više, lanci se koriste raznim trikovima. Pa, nije slučajnost da većina kolica za kupovinu ima nagib prema nazad.

Vjerovatno ste to primijetili kada ste posjetili supermarket: kolica za kupovinu gotovo su uvijek nagnuta tako da im je prednji dio viši od kraja do ručki. Ovo nije slučajnost, već ima konkretan razlog.

Iza kosog nagiba krije se suptilan trik kojim žele da potaknu kupce da stave više proizvoda u kolica, da kupuju više i na kraju da povećavaju prodaju, prenosi Fenix magazin.

Kosi nagib utiče na kupovno ponašanje kupaca kroz ovaj efekat:

Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući pravo naprijed ili u stranu. Zbog nagiba kolica proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mjestu. Zbog tog učinka proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili se čine znatno manji. A gledano naprijed, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim, piše N1info.hr.

Dakle, ako su kolica još uvijek relativno prazna, može se stvoriti utisak da kupcu treba još proizvoda da napuni kolica i tako postigne osjećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija na kraju navodi kupce da kupe više proizvoda nego što su prvbiotno planirali i ujedno da potroše više novca, prenosi Srpskainfo.

KATEGORIJE
TAGOVI

KOMENTARI

Wordpress (0)