PEPCO STIŽE U BANJALUKU Pogledajte kada se otvaraju prodavnice

PEPCO STIŽE U BANJALUKU Pogledajte kada se otvaraju prodavnice

Planirano je otvaranje četiri prodavnice u gradu na Vrbasu.

Pepco, poljski maloprodajni lanac koji nudi odjeću za porodicu i proizvoda za domaćinstvo, objavio je datume službenog otvaranja svojih poslovnica u nekim gradovima u Bosni i Hercegovini.

Prve poslovnice Pepca u BiH bit će otvoreno 14. septembra u Sarajevu na dvije lokacije: u TC Intershop, na adresi Kolodvorska 12 i trgovačkom centru West Gate na zapadnom ulazu u grad.

U Mostaru će Pepco imati dvije poslovnice. Prva će se otvoriti 19. septembra u trgovačkom centru Plaza dok će druga biti otvorena 22. septembra u Mepas Mallu.

Pepco će u Livnu otvoriti prodavnicu 19. septembra u Splitskoj ulici b.b. dok će 22. septembra službeno biti otvorena poslovnica u Gallery Mallu u Čitluku.

Pred kraj mjeseca, 26. septembra, Pepco će biti otvoren u Gradačcu i Lukavcu, a 29. septembra i u Kaknju, prenosi Indikator.

Idućeg mjeseca, kako “Nezavisne” saznaju, Pepco će prve prodavnice otvoriti i u Republici Srpskoj. U Banjaluci bi Pepco trebalo da počne da radi od 14. oktobra, a prema nezvaničnim informacijama u gradu na Vrbasu biće za početak otvorene tri prodavnice, dok bi četvrta sa radom trebalo da počne u novembru. Sudeći prema oglasima za posao iz proteklih mjeseci, poljska kompanija će svoje radnje imati i u Istočnom Sarajevu, Gradišci, Derventi i Bijeljini, kao i u Brčkom.

– Otvaranje prve Pepco trgovine u Bosni i Hercegovini predstavlja prekretnicu u profitabilnom programu proširenja trgovine grupe – naš najveći izvor stvaranja vrijednosti. Pepco je dobro pozicioniran za budući uspjeh, uz potporu svojih vodećih kupaca na tržištu dok se usredotočujemo na izgradnju većeg, boljeg, jeftinijeg i jednostavnijeg poslovanja – rekao je Trevor Masters, izvršni direktor Pepco Grupe.

Otvaranje prve Pepco trgovine u Bosni i Hercegovini prati širenje na zapadnoeuropska tržišta, a posljednje je bilo u Portugalu početkom ljeta.

Pepco Grupa je na putu da otvori najmanje 550 neto novih trgovina u svojoj tekućoj finansijskoj godini, prvenstveno kroz brend Pepco, dok takođe proširuje prisutnost svog brenda Dealz u Poljskoj.

KATEGORIJE
TAGOVI

KOMENTARI

Wordpress (0)