Uprkos rastu troškova života: Povećan broj pretplatnika na Tinderu
Aplikacija za upoznavanje i dalje tražena.
“Match Group”, u čijem je vlasništvu aplikacija za upoznavanje Tinder, objavila je da je broj pretplatnika povećan za 7 odsto na globalnom nivou između jula i septembra.
Ukupna prodaja je povećana na 810 miliona dolara u pomenutom kvartalu.
Pored Tindera, Match Group posjeduje Hinge i OkCupid.
Ipak, Match Group upozorava da globalno usporavanje ekonomije počinje uzimati danak. Navodi se da slabiji ekonomski uslovi opterećuju brendove kao što je dating servis Plenty of Fish, a koji služe ljudima s nižim primanjima, dok su ljudi počeli manje kupovati na platformama ove kompanije.
Tinder je jedna od najpopularnijih aplikacija za upoznavanje na svijetu, a zabilježio je rast prodaje i broja korisnika u periodu od tri mjeseca do septembra. Kompanija ima i besplatnu verziju svoje usluge, a navodi da joj je pomoglo vraćanje funkcije koja omogućava korisnicima da povlačenja desno i lijevo i sa desktopa.
Gledano u cjelini Match Group ima oko 100 miliona aktivnih korisnika, a najviše doprinosi Tinder, prenosi Klix.
Međutim, iako je broj pretplatnika porastao, korisnici ipak troše manje novca na opcije Super Likes i Boosts koje čine profil vidljivijim.