SNSD i SDA najviše trošili: Jedna od najskupljih izbornih kampanja u BiH do sada
Po podacima CIK-a stranke nikada nisu prijavile veće iznose.
“Transparency International” u Bosni i Hercegovini (TI BiH) objavio i rezultate monitoringa troškova izborne kampanje, koji pokazuju da su stranke u prve tri sedmice kampanje potrošile oko 9,6 miliona KM.
Ovaj iznos potrošen je na bilborde, reklame u medijima (televizija i štampani mediji), Fejsbuk oglašavanje i predizborne skupove.
Ubjedljivo najveće iznose potrošili su SNSD (1,6 miliona KM) i SDA (1,5 miliona KM), zatim slijede PDP i SDP koji su na kampanju do sada potrošili po 600 hiljada KM.
Ovi iznosi nisu konačni, jer nisu uključeni troškovi oglašavanja i predizbornih skupova u ovoj posljednjoj sedmici izborne kampanje, kao ni drugi oblici oglašavanja koje TI BiH nije pratio, ali se već sada može reći da se radi o jednoj od najskupljih izbornih kampanja u BiH, jer po podacima CIK-a stranke nikada nisu prijavile veće iznose.