Potvrđeno: NETFLIX UVODI REKLAME!

Potvrđeno: NETFLIX UVODI REKLAME!

Ako je za vjerovati ko-izvršnom direktoru Netflixa, Tedu Sarandosu, reklame na platformi neće biti onakve na kakve su korisnici već navikli

Uvođenje reklama na Netflix, kao i zabrana besplatnog dijeljenja lozinki, ne prestaje da “šapuće” otkako je kompanija objavila da masovno gube pretplatnike. Ove promjene bi, podsjećamo, trebalo da stignu na platformu ove godine.

Međutim, da ne prepustimo sve nagađanjima, ko-izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos sada je službeno potvrdio da će paket reklama stići na popularnu streaming platformu.

“Izostavili smo veliki segment korisnika, a to su ljudi koji kažu ‘Hej, Netflix je preskup za mene i ne smetaju mi ​​reklame.’ Dodaćemo paket sa reklamama”, rekao je Sarandos u intervjuu na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannes Lions.

On je istakao da njihov novi paket neće sadržavati reklame kakve ih korisnici danas poznaju, a nije otkrio šta to zapravo znači. Reklamni paket će biti prvenstveno namijenjen korisnicima kojima to ne smeta, a koji istovremeno žele i uštedjeti.

Prema The Verge-u, sada je pravo pitanje s kojom će reklamnom kompanijom Netflix biti partner. Ranije je navedeno da su dva glavna kandidata NBCUniversal i Google, ali je Sarandos rekao da su sve opcije otvorene i da se trenutno razgovara “sa svima njima”.

Uz to, Sarandos se dotaknuo i glasina da bi Netflix mogao postati meta preuzimanja zbog pada cijena dionica. On je rekao da je ta opcija zaista moguća, ali i naveo da kompanija trenutno ima sve što je potrebno da ponovo raste.

Bug

KATEGORIJE
TAGOVI

KOMENTARI

Wordpress (0)